Friday, October 28, 2011

PERCUTIAN DI KUALA GANDAH BERSAMA KELUARGA

SALAM kepada semua.saya ingin meminta maaf kerana sudah sekian lama tidak updated blog..Ini adalah kerana saya  sangat sibuk sepanjang cuti sem.Sambil itu saya akan memceritakan pengalaman saya sepanjang percutian .
Firtly
 kitaorang semua bertolak dari Jerantut pada waktu tengah hari iaitu dalam kira-kira pukul 2 petang.
Perjalanan tidaklah mengambil masa yang sahgat lama,agak-agak dalam sejam sampai la kerana tempat destinasi tidaklah terlalu jauh.huhuhuhu
Ini adalah gambar saya.hahhahah 
waaaaaaaaaaaaa..besarnya anak gajah! 
Gajah adalah binatang paling besar di dunia,
Lihat la....tu baru anak gajah. Perhhhhhhhhhhhh~!  Besar sangat ..agak-agak korang berapa berat gajah ni????
Seterusnya
adalah posing bersama adikku bernama Afiq Syahmi..
waaaaaaaaaa..hensem betul kitaorang berdua ni..hhahaha..posing baek punye! 


Selepas itu.
Kitaorang semua melihat gajah-gajah mandi!!!!!!!!!!! waa..sungguh bertuah  punya gajah..Dapat dimandikan dengan manja oleh jurulatih yang telah dilatih untuk melatih gajah..




Ini adalah seekor gajah yang bernama Kala. Comel tak?
Gajah ini berumur 36 tahun dan merupakan gajah yang paling tua di sini. PERHHHHHHHH.!!!
Dah tua pun masih sangat comel! 


Seterusnya adalah aksi- aksi sekumpulan gajah mandi..Anda ingin melihat aksi gajah-gajah tersebut?????????
Inilah dia!


Ini adalah gajah comel yang bernama Selendang..comel tak?????????cam tuan punye blog..hhahahahha ( ayat perasan )


waa..comel nya aksi si gajah ni..hhuhuhu
" best nya mandi sungai ,korang jangan jelez pulak dengan aku " kata si gajah .hahhahahha


Aksi Si Kala mandi..besar tak gajah ni?


Alahai...sempat lagi bermanja-manja..


Pertunjukkan aksi sekumpulan gajah 


Bersedia untuk angkat tuannya menggunakan belalainya.

Aksi si Kala mengangkat tuannya.


BERSAMA SI RUSA YANG COMEL
alahai..comelnya rusa...Manja pulak..hihi
apabila saya membari makanan pada seekor rusa..4-5 rusa sekaligus datang..hha..lapor benor rusa ni..hhahahaha


Sekumpulan rusa melompat!!!!!!!!!! Gambar bersama keluarga,tapi malangnya seorang tiada kerana sibuk snap gambar ini..:-p soory ye syahmi....;-)


wa..hahhahaha ..posing maut oleh tuan punya blog!!!!!1
sempat lagi..hihi

ok..sampai di sinilah sajalah diari saya..selagi ada masa terluang,marilah kita bergembira bersama keluarga tersayang.

No comments:

Post a Comment