Friday, October 28, 2011

Siapa Saya :-)

Assalamualaikum  semua :-)
SELAMAT PAGI SEMUA...

Hari ini saya akan memceritakan tentang diriku...
Fistly....Nama saya Mohamad Afiq Ashmir bin Mohd Ramlan..Nama yang agak comel.
.hhahaha..sedap gak didengar..Sesungguhnya nama-nama yang diberikan oleh ibu bapa adalah nama yang sangat baik dan dituntut dalam Islam...Saya mempunyai lima adik beradik :-) Nama ayah saya ialah Mohd Ramlan bin Ramly. Ramly tu aki saya la..hihih...saya pulak cucu dia..;-)
Seterusnya ibu saya..Nama ibu saya ialah Rusmi binti Jamaludin..Comelnya nama ibu saya..:-) Mukanya pu
lak cantik..hi..perempuan kan ..mestilah cantik..Semua mahkluk-makhluk Allah semuanya cantik :-)

Saya sebenarnya merupakan kembar tiga..kembar yang tak seiras..ihi
Kembar pertama bernama Mohamad Afiq Ashraf @ ALONG

Nilah dia !
 Hensem tak????????? Dia ni kadang-kadang suka marah orang tanpa sebab , perlawak ,pERHHH!!!!!!!!!!!!!!  PERLAWAK MALAYA zaman sekarang..Apabila bercakap dengan dia korang pasti akan berasa sangat geram sehingga hendak menampar budak ini.,hhahhahhahaa..
Selain itu.kemabar pertama saya ni juga suke bermain futsal dan bola sepak.;-) perhh..ADA gaya untuk wakil Malaysia pada tahun 2020..:-) Masa yang agak lama kot.ok la ..lain kali pula cerita pasal dia..cian kembar-kemabr dia..

Seterusnya

Ini ialah kembar saya yang kedua ..Namanya Mohamad Afiq Ashmaan @ ANGAH


Amacam?abis posing ..hensem tak?rsenyew ensem gax la....spe rse brkenan sila see facebook dia di link tersebut
maaf si angah yang hensem kerana terpaksa mengambil gambar raya anda yang sangat hensem ni.:-)
dia ini orangnya simple je..siap ada slogan lagi " AKU BUDAK SIMPLE " PERHHHHHHHHHHH
terbaik lah..ahhaha..dia juga mempunyai blog..korang nak tengok blog dia tak??????
tanya la dia..untuk maklumat lanjut sila add fb dia..ok??????????

SETERUSNYA
kembar ketiga ialah saya sendiri ..waaa..pemilik blog..
korang maybe dah tahu nama saya kan?????kepada mereka yang belum mengenali saya ..Nama Saya ialah Mohamad Afiq Ashmir bin MOhd Ramlan...or korang boleh panggil saya mir..tapi kalau kat UiTM saya dikenali  Kecik !!!!!!!  adoii..keciiknya saya..tapi bersyukur pada Tuhan kerana memberikan nikmat yang yang banyak kepada hamba-Nya..

Inilah saya !  


nuka yang kurang hensem berbanding kembar saya...tp syukur lah dengan nikmat Tuhan..;-)

saat ketika menjadi model photography untuk kerja assignnment budak-budak Photo..Siapa lah yang snap picture ni??????????????/ohh.Nama beliau adalah Amirul Syafiq Razali :-)

Permilk blog ni over pulak !!!!!!!!! hhahahha..gambar dia je banyak ! hahhahahahah..oklah ..untuk information yang lebih lanjut sila add my facebook ;;sila klick liNIK ini 

YANG SETERUSNYA ADALAH

Mohd Afiq Syahmi atau lebih dikenali sebagai ABANG TAM !
WAAAAAAAAAA...dia ni orang nya agak simple tp poyo kot..!  ( sooryy klo anda terasa )

Dia sekarang sedang menikmati cuti yang menyeronokkan selepas selesai menduduki PMR ..WAAAAAAA..korang semua doakan agar dia dapat keputusan pmr yang gempak..amin :-)

Nilah dia !!!!!!!
Muke yang agak poyo tapi hensem !  Terbaek lah syahmi..hihihi :-)

Sampai di sinilah cerita pada hari ini....maaf adikku Nur Iffah Zulaikha..ihihi,tak pe..nanti abg DE cerita ye iffah..nilah muke adikku yang comel !

ok..nt kita updated lagi paDA masa Akan daTANG ..;-P

OK..BYE SEMUA..
THANK YOU FOR READING MY BLOG..;-)
THANK YOU ALL..

No comments:

Post a Comment