Wednesday, January 4, 2012

AZAM 2012

SALAM
Berjumpa lagi kita pada entri kali ini,,
apa khabar semua follower>????????

Saya  harap anda semua  sentiasa  sihat bersama orang yang korang sangat sayangi..:-)
semua  orang pasti mempunyai azam masing-masing kan?
Apa azam korang ?
setiap orang pasti memiliki azam yang berbeza dan azam juga merupakan aspek yang membolehkan seseorang unutuk terus  berusaha untuk memcapai azam tersebut.

AZAM SAYA

1- SOLAT PENUH 

Sesungguhnya  benda yang paling ringan di dunia adalah meniggalkan solat. sudah sedia maklum solat adalah perkara  yang terpenting dalam rukun islam..:-)
SO, saya  berharap sangat kita  semua  dapat menunaikan perkara wajid ni dengan sempurna ..

-POINTER 3 KE ATAS 


ALAHAI...inilah perkara yang saya azam dari part 1  da..tapi malang tak berbau.semua  masih tak dapat mencapai matlamat...tak pela..saya  tetap berazam untuk mencapai pointer ke atas..semua nya memelukan usaha  di samping sentiasa berdoa  kepada  Allah S.W.T ..Saya harap anda semua sentiasa support saya..

3- BERUBAH UNTUK SENTIASA MENDERMA

Menderma merupakan perkara  yang sangat mudah tapi masih ramai tidak mengambil tahu betapa pentingnya menderma ..korang cuma buat menda mudah je dapat pahala :-)
contoh derma adalah menjejakkan kaki ke masjid , senyum , memberi harta kepada orang yang memerlukan , mengalih sesuatu kat ats jalan dan sebagainya.:-)

tu jela azam saya  untuk tahun 2012..kalau ikotkan banyak azam.tapi disebabkan sikap malaz untuk menaip ..hhahhaha


SEE AGAIN AT NEXT ENTRI
:-)

No comments:

Post a Comment