Wednesday, April 18, 2012

APA NAK BUAT APABILA CUTI ?????

elloowwwwwwwwwwwwww semua

apa khabar semua ? saya harap anda semua berada dalam keadaan sihat sentiasa ...llallalala...okla..untuk entri kali ini , saya akan mencerita aktiviti semasa cuti sem , bukan cuti sekolah..cuti bagi budak yang sudah pergi belajar jauh mahu pun dekat ....

aktiviti saya pada masa cuti oalah  :

1 - TIDUR...

ini adalah salah satu aktiviti utama ,.hhahhahahah..
saya tidur kerana telah berasa penat atau sudah mengantuk..hahhahhaa

2 - LEPAK -LEPAK

tahukah anda apa maksud lepak???? lepak sebenarnya menghabiskan masa dengan borak-borak bersama keluarga atau teman yang berada di sekeliling..itulah maksud lepak..hhahahhaha

3 - MAIN SEPAK TAKRAW

antara sukan yang saya gemari ..hahhahaha..korang pandai main  takraw tak? saya pandai tapi tak terrer pon..hahhaha..tulah aktiviti masa petang ..apa aktiviti korang pulak ?????

okla..malaz nak taip da..bye.

:-)

see again at next entri ...




No comments:

Post a Comment