Saturday, June 9, 2012

GOOD BYE PAHANG ! WELCOME MELAKA

Assalammualaikum semua...apa khabar ? i m soory sebab lama tak updated blog sebab banyak menghabiskan masa cuti ini bersama keluarga tercinta...

setelah sekian lenih kurang 2 bulan lebih cuti sem ..tiba masanya  untuk menglangkah kembali ke UiTM Alor Gajah , Lendu ..
aargg ! SErius malas gila nak balik uitm..yela..seronok sangat bercuti kan ..rehat masih tidak mencukupi..hahhahah..Tapi  Apa boleh buat , kita harus meneruskan perjuangan sebagai pelajar UiTM ! 
tapi rindu pulak kat classmate , lecture yang bnyak mengajar aku , roomate yang gile..pojie , syafiq , john , izz dan lain - lain..

Da la terpaksa duduk dalam rumah sewa...sebab aku tak dapat kolej la pasal...eii..orang da clearen bersih-bersih pon tak dapat juga kan..
tak pela..yang penting aku ade rumah dan dapat tido..hhahaha..sebab kotor terpaksalah mengemas rumah..rajin betul aku ni.

hahahhahaha.rumah sewa tu adalah dalam 260 1 semester...last sem da kot...tak pela...nak merasa juga duduk luar.asyik duduk dalam je kan...agak-agak best tak duduk luar? hahhahahhaa

OKLA...Samapi di sinilah entri aku kali ini
WELCOME kepada pelajar baru uitm lendu...harap anda dapat sesuaiakn diri anda..

Saya akan bertolak esok pagi..harap perjalanan sampai...

GOOD BYE MY HOUSE
SEE AGAIN AFTER LAST SEM !
:-) 
 

No comments:

Post a Comment