Wednesday, July 18, 2012

PUASA DALAM PERANTAUAN

             Salam semua ..apa khabar anda semua ? harap semua baik - baik saja .. sudah begitu lama aku tak updated blog pasal buzy dengan semua kerja- kerja yang patut buat ..yela..nama pon LAST SEM   . Apa yang berlaku sekarang memang memenatkan....aku akan cuba sedaya upaya untuk melakukan yang terbaik untuk terbaik ,, ermm..Sabtu ni kita semua nak menyambut Bulan Mulia pulak..iaitu Ramadhan .... rindunyaaaaaa suasana kat rumah ,..pergi pasar malam dengan adik- adik dan kembar ..serius rindu gilaa....tapi apa nak buat kan ? TAK pela...fistly aku dapat juga berbuka puasa dengan family aku pada hari pertama puasa ...sebuzy-buzy nya kita ....kita jangan lah tinggalkan ibadat ..kn.. ? maybe puasa pada kali ini aku akan menghabiskan waktu berbukan di studio bersama - sama kawan aku yang turut buzy dengan kerja masing - masing...YA ALLH ..KUATKAN LAH KAMII... harap kami semua dapat membuat semua kerja ini dengan sebaik mungkin....amin...abah .i m sooryy sebab minta duit..sem ni banyak sangat guna duit...soorryyy.....nanti mir ganti balik ek...MY FAMILY ,.. I MISS U ... 
:-(  
GOOD LUCK GUYS  AND SELAMAT BERPUASA KAWAN - KAWAN ..

No comments:

Post a Comment