Wednesday, December 28, 2011

KENANGAN PADA TAHUN 2011

Tahunh 2011  sudah hampir pada kemuncaknya dan selamat datang tahun 2012..!  Pada pendapat korang, apakah pengalaman paling manis, paling tawar , paling masin dan paling pahit pernah anda alami?
Sudah tentu banyak pengalaman kan??

OKLA SEBELUM TU...
Saya  Mohamad  Afiq Ashmir ingin meminta maaf kepada  semua andai pernah buat korang sakit hati, merajok ke dan sebagainya....saya harap anda semua sudi memaafkan saya..
Saya akan menampilakn photo-photo saya padA tahun 2011 ...

jeng..jeng;..jeng...













OKLAH..SESUNNGUHNYA KITA BOLEH MENGINGATI KEMBALI KENANGAN DULU TAPI TAK BOLEH KEMBALI PADA MASA LALU..
GOOD BYE  2011 , WELCOME 2012
SEMOGA TAHUN 2012 LEBIH BANYAK PERKARA INDAH BERLAKU PADA DIRIKU..:-)

No comments:

Post a Comment