Saturday, December 10, 2011

Pesta Pantai Melaka 2011

Salam  sejahtera  kepada  semua...Terlebih dahulu  saya  ingin  meminta  maaf  kepada  semua  kerana  sudah  lama  takk menupdated  blog  kerana  saya  terlalu  buzy dengan  pelbagai  kerja  sebagai  seorang  pelajar..

Kerana  mempunyai  kesempatan ,  saya  dan  kawan-kawan pergi la  ke  Pantai Tanjung  bidara  kerana  mengadakan pesta  pantai..memang  meriah  gile..ramai  plok  pelancong  dan  orang  ramai  datang..tak  ketinggalan juga  mengadakan  konsert  pada  malamnya..:-)




sempat posing lagi..hahhaha


kita  harus  melangkah ke depan !



alahai  indahnye...kenagan  indah  ..:-)



seronoknya  main  air  laut...sejuk  je kaki...:-)



sungguh  ajaib !  kepalaku  boleh plok jadi  besar..nice picture
thank you to  King   because  snap  pic  aku !!!


orang da  buat  posingg  baek  punye  tapi  awekk king menyibuk  pulak  ..
ggrrrrr
geramnya...:-(
takpe la..asal semua  bergembira


sebelum  sibuk  bermain menangkap  ikan  di  belakang  tu..posing la dulu ..hiihih



siapalah  yang snap ni..tak  perasan pon  aku..tapi  nice  gak..thank  you  KING  jadi  photography  saya  :-0


sampai di  sinilah  entri  saya  pada  kali  ni..see  me  again  after  next entri  .

:-)


No comments:

Post a Comment